<3


På denna bild var det sista gången jag träffade dig, vi fikade pratade. Nästa dag var du borta. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag saknar dig mormor.
Julen är inget jag ser fram emot, du är borta, farmor, Nikki... Det är så mycket jag vill berätta, säga... du fanns alltid där för mig. Det är så tomt. Även fast jag har min underbara familj, en underbar pojkvän som jag verkligen önskat att du skulle träffat. Känner jag mig så ensam, känns som ett stort svart hål i mitt bröst. Önskar jag fick krama om dej en sista gång, berätta hur mycket du betyder för mig. Att du alltid gjort det. Det går inte en dag utan att jag tänker på dig.

Vila i frid.

En dag ses vi igen och när den dagen kommer, kommer jag aldrig släppa taget om dej. 

Jag älskar och saknar dig så mycket.

 

 

It's cold, but light outside
another sleepless night
and santa never made it

it's just another day
at least it feels that way
it's christmas, and i hate it

the streets are empty
and so am i
to "merry christmas" i reply

don't put your trust
in happily ever after
fall if you must
for simple things like laughter
you said you'd always be here
but then you had to go
well, christmas really sucks this year
thought you should know


Kommentarer
Postat av: Fia

Gumman, allt kommer att bli bättre. Saknaden försvinner inte men man lär sig leva med den! Jag o Tobbe älskar du otroligt mycket ♥

2012-11-19 @ 21:46:14
Postat av: Sofie

Jag älskar er också!<3

2012-11-20 @ 09:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0