Länge sen!

Hello!
Länge sedan jag bloggade nu, det har varit så mycket på senaste. Massa jobb, farmor har gått bort, bror ska flytta och massa besök till sjukhuset för min del.
Vet inte riktigt vad man ska börja.
Mycket som händer nu i veckorna härnäst : Jag fyller år om en vecka. Jag ska åka till dalarna om 2 veckor och gå på farmors begravning. Passade på att ta 4-5 dagar ledigt så när jag ändå är där kan jag umgås med mormor.
Man får passa på medan man ändå åker upp, det blir ju inte så ofta tyvärr..

Fixade naglarna idag hos Bente, sen åt jag lunch med mamma och vi tittade på kläder till begravningen. Jag har inte riktigt fattat det än. Eller så har det sjunkigt in. Accepterat att hon inte finns mer, tror att det kommer bli otroligt jobbit på begravningen. Min första begravning. Jag hoppades att den dan aldrig skulle komma. Men förr eller senare så blir det bara så tyvärr.
Med risken för att låta väldigt ytlig, så måste jag säga att kläderna på en begravning är sjukt fula och tråkiga.
På min begravning vill jag att folk ska ha färgglatt och det ska bjudas på bira och bjudas på bra musik. Typ en rockkonsert vore inte fel.. D vore nått. Ska skriva upp det i testamentet  när jag blir gammal. Och om folk accepterar mina sista önskningar ska jag hemsöka dem hela livet så det så.


Vila i frid farmor. Du är älskad & saknad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0