Stress

Hello
Nu sitter jag och försöker koppla av lite men det är svårt. Jag har hand om ALLT vad som har med studenten o göra, fixa skiva, flak och matgäster och insläpp och jag vet inte vad. Det verkar inte som om alla ens bryr sig? Jag hoppas jag har ALLA pengar inne på fredag annars blir det ingen skiva. Om det blir så kommer jag komma med hagelbössan till skolan på måndag alltså, kommer bli så jävla förbannad. Varit på banken iag också, satt in pengarna från vår drickskassa till klasskontot. De va en del, kul! Det ska bli så jävla skönt när allt detta är över!

Och sen måste jag ta tag i projektet annars kommer jag få ett fett IG så nu på onsdag ska jag fota Malin, i helgen ska jag eventuellt fota Fia och nästa vecka blir det att fota Sofia om hon kommer upp.

Nu ska jag ta en låångt fotbad och ta det lugnt. Ska klippa min käre far när han kommer hem sen blir det antingen träna eller mys framför tv:n. Gissar på att det blir tv-mys.


Kommentarer
Postat av: Gandalf <3

du e bäst hobbit! träna å bli biff ;D kyssssss osv /4ever ur gandalf!

2011-03-21 @ 20:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0