Söndag

Hello!
Sjukt trött, sitter o fixar lite statestik åt far min. Bra med lite extra pengar!
Men jag är så sjukt trött så har typ fixat mer än hälften av de en miljon papper jag fick och nu tänkte jag krypa ner i sängen. Ska nämligen till tandläkaren i morron. Så de blir ingen skola för min del, i alla fall inte svenskan.
Haft en awesome helg i alla fall, sjukt rolig och väldans mysig.
I fredags var jag och bowlade med Alle-balle, Stickan o Malin. Jättekul, förutom att jag förlora... ursch! Jag skyller på ölen *mouwhaha*
Sen blev det bara mys på kvällen! :)

Alle och jag, sexy!

I lördags (igår) träffade jag världesn bästa Jimmy och Nathalie, vi drack öl och hade det trevligt men jag va så jäkla trött eftersom en viss person hade väckt mig 7:30 på morgonen på en lördag.. *morr*




Och idag söndag har jag gjort lite nytta bara. Duktiga jag!

Dags att sooova!
Nattinuffsan!


Kommentarer
Postat av: Gandalf <3

Vilken jävla idiot som väcker någon runt 7 en lördag!!! Stackare, trogen läsare som ja e så kmr iallafall jag aldrig väcka dig så. Kram på dig snyggaste bloggar-hobb ;D

2011-03-28 @ 07:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0