Onsdag

Hello!
Ingenting blev som jag hade planerat idag. Skulle ha fixat en massa med projektet och pluggat osv, men det blev att jobba istället. Deniz ringde mig vid 10:30 och sa att hon behövde nån vid 12 så jag hoppade in i duschen, gjorde käk. (Äggröra) namnamnam.. så gott! Och sen drog jag dit, så jobbade till 17:00 idag. Lärde mig mycket om posten idag också, tack snälla söta Deniz för all hjälp. Och förlåt för jag skrek varannan sekund att jag behövde hjälp.
Nu blir det bara att koppla av hemma, tänkte egentligen träna men jag gör det i morgon tror jag.

Chillmode inställt! haha ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Planera är för planerare och hur kul titel är det? "Planerare" Nä... Kör på fröken kaos!

2011-03-23 @ 20:48:36
Postat av: Gandalf <3

stilig bild ;D "tränar imorrn istället" <-- ingen vana va? haha kram osv ;D

2011-03-23 @ 23:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0