Trött brud

Hello!
Är gaalet trött, gick upp alldeles för tidigt i morse för mitt eget bästa MEN det var det värt. Fotvård va as nice.. skönt att ha lite fräscha fötter till sommaren osv, fattar dock inte hur man kan syssla med sånt. Är det bara jag eller är inte fötter otroligt äckliga?!
Det satt en gubbe brevid mig som var född 1936 han såg iofs ut att vara 300 år gammal och samma sak med hans fötter, de va sjukt äckliga. Fy fan *kräkas*
Hur som var det nice i alla fall.. inte o se hans fötter men att få de fixade.


Efter det åkte jag hem och la mig på soffan och total deckade. Käkade och gick till jobbet.
Nu är det typ dags o sova, lång dag i morgon. Ska träffa Jimbo och han ska köpa lite skumpa osv till CAAARROO som tar studenten. Sen lär vi dra till hennes mottagning och gratta henne. Efter det ska jag möte Jimmy i stan och vi ska på "Stephen Lynch" gaaaaaaaaah längtar.. Underbar dag i morgon ska ni veta.
Puss påer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0