Resfeber

Heeeejsan hallå dagboken!
Nu jävlar är det inte långt kvar tills vi åker till Turkland. I dag har jag lagt ALLT jag ska ha med mig på sängen, vilket betyder typ hela min garderob. Vi får se om jag hittar en resväska som är tillräckligt stor?
Jag har också varit i kista med pappa, köpte mat till Nathalie eftersom hon jobbar hela dagen alldeles själv och inte kan köpa mat. Sen köpte jag också ett linne o lite skit som kan vara bra att ha med sig.
Nu sitter jag o mamma och lägger in lite låtar på Ipoden. Och jag försöker komma på hur man använder en Ericsson mobil, eftersom jag inte kan ta med mig min iphone pg.a att jag är bäst på att bli av med dyra saker...
Jag är lite nervös måste jag säga, sist jag flög va när jag va i Italien och den resan blev ju katastof. Inte själva flygresan men saker som hände när jag va borta. Iofs har jag ingen pojkvän nu så jag kan inte oroa mig över något sånt. Det enda jag är rädd för är att nått ska hända min familj när jag är borta, och de är ju iofs oroligare för min del. Tror inte riktigt att de gillar att jag just ska åka till Turkiet. Men men, resan kommer bli grym tror jag!
Det enda som kommer vara jobbigt är väl att vara borta från familjen i 2 veckor. Kommer sakna dem som fan. Men vi får försöka hålla kontaken så ofta som vi kan.
Får väl ragga upp nån turk som har tillgång till internet.. Ha  ha !



Härom natten drömde jag om dig.
Jag drömde i drömmen att du hade kommit hem. Och när jag vaknade (i drömmen) va du där. Du bara satt där o log och sa nu är jag äntligen hemma. Och jag började gråta och va överlycklig. Jag kramade dig så länge.. Och jag önskar verkligen det var på riktigt. Jag önskar du va hemma så jag fick krama om dig. När jag vaknade upp på riktigt märkte jag att hela min kudde va helt blöt. Jag hade alltså inte bara gråtit i sömnen utan på riktigt.
Kan du komma hem nu? Jag saknar dig bästaste vän.
Jag vet dock inte vad jag kommer göra först när jag ser dig. Ge dej en kram? Eller slå till dig, för det förtjänar du.. Du har missat så otroligt stora händelser i mitt liv nu när du varit borta. Jag önskar verkligen du kunnat vara med, som du lovade att du skulle.
Jag är också arg och besviken över att du inte har hört av dig, det skulle göra min oro lite lättare om jag fick ett mess då och då där det står " jag lever". För om något har hänt dig där borta LOVAR jag DIG. Då kommer jag återuppliva dig och döda dig själv...
Kom hem nu.
Vi saknar dig.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0