Orkar inte..

Hello!
äR galet slut i kroppen. Igår var jag Fanny Nathalie och Dennis på ekerö och badade på dan. Och solade och jag har bränt mig så in i helvete på ryggen, rumpan, låren u name it. Så jag har en hel rosa baksida, grymt porrigt.
Efter sol o bad åkte jag hem duscha, käkade lite mat sen drog jag hem till Fanny vi kollade på Oliver och gänget, as bra film.. tills några polare till henne ringde och frågade om vi skulle åka Raggarbil, klart man vill det. Haha, de va faktiskt jävligt kul. Händelserik kväll.. Becker får låna Fannys string och springer runt med dem på en rave fest..? Polisen kom, Jävla massa bärs. En as snygg vakt. Och det bästa av allt: Myggen kom.. Fan va jag HATAR myggor och jag är ju super allergisk också så i dag när jag vaknade och såg mej själv i spegeln såg jag att jag såg ut som Ringaren i notre dame i rosa format.. as porrigt ni ska bah veta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0