Glad brud!

Heeeeellu!
Idag är min första nyktra dag sen i onsdags. Känns bra!
I dag har jag hmm, varit och handlat med mamma. Vi gjorde en god gärning och köpte Situation Stockholm, brukar iofs göra det ibland. 40 spänn är inte mycket pengar..
Sen hade jag försökt sola pallade typ 20 min, det var föööör varmt... Jag undrar hur det kommer gå i Turreland..?
Sen på eftermiddagen skickade jävla Jimmy ett klipp från nya twilight filmen, vilket gjorde mej förbannad för att de va massa snusk. Bra snusk, sånt snusk jag vill ha med honom. MORR!
MEN Jimmy gjorde mig glad senare på kvällen, vi ska på Stephen Lynch!
TJOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOO!



Imorgon ska jag på fotvård med Fia vilket ska bli awesome. Sen på kvällen ska jag jobba...

Nu sooova... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0