Underbar helg

Hello folket!
Min helg började redan i torsdags med att jag Nattisen och Jimsan var på Calle och drack lite öl/cider och shots.. haha! Mycket trevligt må jag säga.. och på kvällen fick man fin besök. De va mys det.
 I fredags så åkte jag in och mötte världens bästa Jimmy (Gammelsmurf) och vi köpte lite bira och åkte hem till Mischa (Smurf) och våldgästade honom. Vi lyssnade lite på musik och myste tills det blev dags för kinamat och sedan utgång/bowling. Mycket trevlig. Och dessutom ännu roligare eftersom jag vann.. Mouwhaha! Bättre lycka nästa gång grabbar.. sen sov jag hos smurf och typ låg och tittade på tecknat hela natten.

Dream team



        Jag                        Jimmy               Mischa   


I lördags(Igår) så åkte jag till vällingby mötte upp "Nattisen" och vi handlade lite eftersom vi skulle laga tacos..*mums*
Sen kom Alle och Bosse och hämtade oss och vi åkte och bowla.. mouwhaha jag vann.. IGEN! :) Sry dudes.. efter det åkte vi in till stan och mötte upp smurfarna.. + Pierre... Även Pumba men det blev kort eftersom jag va för liten för att komma in någonstans... haha!
Stackars Smurfarna, jag förstörde er kväll.. Don't hate me..
Så jag beslöt mej för att åka till Fylke på en liten utflykt sådär..
Och dessutom fick man en awesome frukost i morse så det va kanoon. Helt nöjd! ;)



Peace out!


Kommentarer
Postat av: GANDALF <3

den helgen förtjänar att bli GANDALF-OLLAD! :D



ps. skönt att du skriver nått inlägg ibland iallafall, vi läsare börjar tröttna på detta slarv efter julen med långa uppbehåll mellan inläggen.



Men jag tror att jag talar för samtliga läsare när jag gandalf säger att vi älskar din blogg, du e snyggast bäst och vackrast. Raaaaaawr! mums!



ds. Edward hälsar att han e lycklig med Bella..tråkigt att höra hobbit :(



Ha det fylkelicious tills nästa äventyrslystna inlägg! ;>

2011-01-16 @ 20:03:58
Postat av: Arne

Så besöker man bloggen varje dag och så uppdateras den inte. Vilket sätt! ;-)

2011-01-26 @ 11:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0