Hola!

Hello!
How you doin?;)
Nej men seriöst har varit skit dålig på att blogga på senaste.. shit happends!
Just nu sitter jag i skolan och ska "skriva en rapport" alltså, sitta och blogga och vara inne på fejjan.
I dag när jag vaknade trodde jag det skulle bli en vanlig tråkig dag.. MEN Jimmy gjorde mig så lycklig, han har beställt biljetter till metaltown. Oh va jag längtar!! De kommer massa bra band.. och jag längtar speciellt att få se Volbeat igen. Älskar Volbeat, de är så jävla bra.. =D

Jag vill ha sommar nu nu nu nu!


Kommentarer
Postat av: Arne

Bra musiksmak helt enkelt. :-D

2011-01-28 @ 02:55:26
Postat av: GANDALF <3

gandalf-ollad!

2011-01-28 @ 15:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0