Slut..

Hello!
Nu är lovet slut, fast om jag ska vara ärlig så känns det inge annorlunda för mig. Jag har jobbat hela veckan. Cash!
I söndags så jobbade jag till 13:45 sen åkte jag och Nathalie in till stan kollade efter klänningar och sen satte vi oss på "Oj oj oj" på söder eftersom "Snaps" va fullsmockat! Sen gick vi och åt, biff pommes och bea. De va sjukt gott alltså!
nam nam nam.
Sen gick vi tillbaks till "Oj oj oj" snackade skit och hade trevligt, Micke kom dit också. Och jag vi sprang på "Sean banan". Nathalie tvinga mej att ta kort med honom..



I går så va jag i Tyresö till typ 16 sen åkte jag Nathalie och Micke till kista kollade efter mer kläder, käkade så vi nästan sprack och sen åkte jag hem och sov.. sköönt!

Nu är det dags att gå till praktiken!
Puss o kram!


Kommentarer
Postat av: Gandalf <3

sjukt ful och överskattad kille ..han e ju bara retarded.. :P

2011-04-26 @ 19:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0