Kaos dag

God kväll och här kommer nyheterna!
Jag försov mig i morse, hade lyckats sätta klockan på 07:45 istället för 06:45. Kaos! Jag sprang in i badrummet borsta tänderna och duschade samtidigt. Sen klädde jag på mig och gick till bussen. JAG HANN! Helt otroligt. Lite stolt över mig själv, dock va jag sönder stressad.
Kom till skolan, gjorde muntliga i nationella. Dock för liten grupp eftersom jag hatar o prata inför grupp.

Hade utveckligssamtal med Angelica, gick bra. Förutom en grej... Jävla BABAR alltså.. En idiot till lärare som knappt kan svenska. Säger att jag inte sköter mina studier? har gjort varenda jävla uppgift + att jag kommer alltid i tid jävla kärring jävel! Ursch..

Sen åkte jag hem, gjorde mig i ordning och taggade till inför derby. Som SÖG, sämsta jävla pissmatch jag sett på länge. Pinsamt AIK.

Åkte hem, la mig i soffan kollade bb och nu är det dags att sova.


God natt!


Kommentarer
Postat av: Gandalf <3

du e endå söt

2011-04-05 @ 00:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0