God kväll..

Hello!
Först av allt vill jag tacka Nathalie aka Doris för hjälpen med min design! Nu Sofie aka Fläsk mycket glad! <3

I dag har jag varit på praktiken, det hände ingenting speciellt som vanligt.. jag och Nathalie gick runt i centrum köpte lite dekorationer till skivan. De blir nog toppen ska ni se!
Sen åkte jag hem, duschade och fräschade till mig lite och åkte till jobbet. Det var så sjukt mycket folk, och vi hade så mycket och plocka men vi fick typ inte upp nånting kändes det som. Vi får väl se om man får behålla jobbet..

Gick hem och åt lite thaisoppa, kollade bb. Och nu finally sova, så god natt mina kära vänner!
Måste sova och förbereda mig för massa tjaffs i morgon med klassen. Vi ska nämligen ha klasstid och jag har en svag känsla av att jag kommer få en massa skit för att skivan blev flyttad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0