Uttråkad

Gaaah, jag är verkligen uttråkad just nu.
Det finns ingenting att titta på tv:n just nu och dessutom har jag tittat på tv hela dagen så jag är totalt uttråkad. Har så mycket överskotts energi så jag funderar på att gå ut och gå, men det är inte så skoj att gå runt i skogen helt ensam. Speciellt inte när man är mörkrädd..
Skulle kunna ta med mig Nikki men hon är ju inte en vakthund direkt och dessutom ligger hon och sover och antagligen drömmar något för hon grymtar som en gris och sparkar i luften.
Tog med mig 4 filmer, insåg nu att jag skulle ha tagit med fler eftersom de jag tog med mig har jag sett en miljon gånger minst förutom avatar, men den är så lång och jag orkar inte sitta still så länge. Och de blir bara jobbigt att pausa.

Så vad ska jag göra????????




PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0