Måndag!

Just nu sitter jag i skolan och har naturkunskap *jippie yey*
Jag är fan duktig, snart klar med arbetet vi fick för bara några minuter sen, så jag passar på att dra ut på tiden lite och bloggar.

Jag hade en jättemysig helg, kom hem från landet i lördags och vi gick ut och käkade jättemysigt, hela familjen. Sebbe och Fia också såklart,
Sen gick jag, Sebbe, bror och Fia och bowlade, och vi hamnade brevid värsta cp familjen, det måste ha varit incest som jag trodde..
Grattis till vinsten Fia! <3

I går var jag, Sebbe, Krille och Alar och bowlade, det gick jävligt bra faktiskt. Fick massa beröm av dem som tävlar i bowling och de tyckte jag skulle börja tävla.
Vi får se, har inte lust att köpa ett klot direkt.. Men det är kul som fan att bowla.

STRIKE!

Ikväll ska jag sova hos älsklingen för det kommer nån och ska tvätta våra fönster i morgon.
Ska bli jättemysigt!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0