Helt slut

I dag var vi på en lång föreläsning om handel och om facket osv, vilket var intressant men han upprepade allt han sa ungefär 100 gånger så det kändes mest som han drog ut på tiden. Jag ska bli medlem i facket med tanke på allt skit som har hänt mig på jobbet på senaste.
Sen var det nog extra segt också för att vi har ju några i klassen som aldrig håller käften och dessutom var det kanon fint väder ute. Så det var ganska tråkigt att sitta inne och lyssna på den här killen hela dagen.

Efter det åkte jag hem och gick ut med hunden och stoppade om mammsen som ligger hemma med 40 graders feber stackarn. Sen gick jag till jobbet där vi hade möte om vad som händer nu när Fia tagit över coop osv, bra att veta. Och det blev en otroligt nyttig middag, pizza. Fia bjöd :)

Och nu ska jag sova för i morgon är det nationella med Agneta *tjoho*

Det var nog allt.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0