Fredag

Hoj!

I dag så har jag varit inne i "byn" och tittat runt lite, finns inte så mycket att titta på men jag och pappsen ville fördröja tiden lite så han tvingade mig titta i alla affärer minst 20 minuter.
Jag hittade ingenting, eller jo.. köpte 2 piercingar det var det enda.
Finns inte så många affärer här i Ludvika, det finns Lindex, Kappahl, Vero moda och Åhlens.
Mormor och Farmor har varit här och ätit middag och suttit och pratat skit, det var jättemysigt... Nu sitter jag och mammsen och väntar på att Talang ska börja, det kan vara riktigt kul men också pinsamt.
Vi får se vad som händer i kväll..




Och btw, såg sista avsnittet på vampire diares och jag kommer dö av längtan tills nästa avsnitt kommer. Det är såååå spännande, herregud! VILL HA MER!!



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0