För det är torsdag i dag idag idag..

Halloj!

I dag har jag varit i skolan och vi hade permanent prov, lagom kul. Gick sådär faktiskt!
Sen åkte jag och Paqi in till stan och åt lunch och störde oss på människor. Det var riktigt roligt!
Efter det åkte jag till praktiken och hade skojj med Emme (Stora syster), kommer inte träffa henne på jättelänge för nästa vecka ska jag inte ha nån praktik och veckan efter lämnar hon mig och åker till turkland.. din jefel! Kommer sakna dig!

Världens bästa Emme




Lite bilder från idag..


Karro , gör nånting ?




 FLÄSKDORIS wannabe


FLÄSKDORIS wannabe


Jönssonstickan!




Nu ska jag sova, god natt!

PUSS


Kommentarer
Postat av: GANDALF

GANDALF OLLAD!



saknar dig hobbitjävel! hare bäst! -.-

2010-05-29 @ 20:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0