Biggest loser

Halloj!

När jag och mamma satt och tittade på "The biggest loser", blev jag sjukt sugen på att träna.
Så nu har jag tränat i ca 45 minuter med lite mage och crosstrainer, man blir sjukt pigg av att träna. Och jag måste säga att jag ser verkligen upp till dem som är med i the biggest loser, de är så jävla duktiga. De flesta har gått ner 45 kilo, det är sjukt mycket!
Jag tycker det är jättebra att man tar tag i sitt liv, det spelar ingen roll hur gammal man är utan bara man gör det. Man behöver inte banta så man blir super skinny, utan bara så man mår bra själv.
Man ska inte behöva hets-banta utan äta nyttigt och träna ger mycket, titta bara på programmet så får ni se. 


Ni ser vilken jävla skillnad..


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0