Måndag

Får man lov att hata måndagar?

Just nu sitter jag i skolan och vill hem. Har varit här i 26 minuter, jag hatar skolan. Jag har as ont i magen och min röst är värre än någonsin.
 Har inte sovit så bra i natt heller för jag har legat och funderat en hel del. Jag är dock väldigt glad att du & jag pratade ut igår, även fast det var jobbigt. Jag hoppas bara att du förstår att jag verkligen älskar dig men att jag behöver lite tid för mig själv. Jag tror att de kan vara bra för oss båda att vara ifrån varandra ett tag.  
Jag är ledsen om jag har sårat dig nu genom att behöva göra såhär, för det värsta som finns är att såra någon. Speciellt någon man älskar. Och därför vill jag be om ursäkt, jag har inte bett om att känna såhär.  


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0