En chans till

I dag åkte jag och träffade Sebbe och vi pratade ut, vi kom fram till några utlösande faktorer som gör att jag mår dåligt och när vi väl har tagit i tu med dem tror jag faktiskt att de kommer gå ganska bra.
Jag är glad att vi försöker en gång till, jag tror faktiskt att om vi båda anstränger oss speciellt med svartsjukan så kommer det gå mycket bättre. Vi har ju trots allt varit tillsammans sen jag var ungefär 14 år gammal. Ett litet mellanrum på 4 månader men annars har vi varit tillsammans så länge. Vi har haft en otrolig resa ihop, det går inte att beskriva. På gott och ont. Men mest bra om jag får säga det själv. Jag hoppas verkligen det ska funka bättre nu när vi har pratat ut osv.

Jag hoppas och tror att det kommer gå bättre nu.



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0