Det är torsdag i dag i dag..

Det är torsdag och torsdag = Praktik med bajskakan Emme/tröjan. Vi har dock inte gjort så mycket mer än att jag tvättade Emme's hår, fönade och plattade naturligtvis också. Idag kommer också min lärare Christel på besök, hon hade ring och förvarnat salongen. Så vi får se vad hon vill...

Åt lunch med pappa, kycklingspett med bulgur. Det var väl sådär, har ätit godare. I dag ska jag nog träffa Sebbe tror jag, han är ju hemma och är sjuk. Vet ej om jag vill bli sjuk/sjukare igen. Annars är jag nog bara hemma och tar det lugnt. Jag är ganska trött vet inte varför, det är nog vädret som gör en trött och nere. Vill verkligen ha vår nu känner jag. Längtar tills de första vårblommorna kommer och solen skiner och man kan sitta på en uteservering och fika eller ta en öl. Ha på sig en skinnjacka utan att frysa. Det är verkligen något jag längtar efter, eftersom jag köpte världens snyggaste skinnjacka för någon månad sen som det är alldeles för tidigt att använda nu.. *buhu*

Snyggaste Emme/bajskakan/tröjan. Innan hennes hår gick av!




PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0