1/3

Dåligt med uppdatering, I know men jag har gjort massa roliga saker.
I fredags firande vi Nathalie och i lördags firade vi mej!
Vi va här käkade middag, och mina superfina cupcakes (som ni får bilder på senare) och sen blev det fiskdamm och utgång. Vi va på the Cave, de va inte överdrivet med folk men fan va kul vi hade, de va liveband som hette "dust" som va jäkligt bra, synd dock att sångraren inte va så snygg som vi trodde. Jag och fanny höll seriöst på att dö när han tog av sig hatten och typ va flitnis... Haha xD sen slutade det med efterfeest hemma hos Bodis, de va nice. Fast jag blev jättefull. Men kul som fan var det.
Tack alla ni som kom, ni gjorde min 18års dag väldigt rolig!

Lite bilder..

Den "snygga" sångaren med hatten

Jag och Carro flummar lite



Sockersöta Beatrice!

PUSS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0