Uttråkad

Halloj!
Just nu är jag jävligt rastlös och uttråkad, jag har nämligen varit hundvakt hela dagen åt min hund. Okej, jag älskar min hund jättemycket, men ingenting duger åt henne.. Jag har försökt spruta på henne med vattenslangen som hon brukar tycka är jättekul och jätteskönt, men nej inte duger ens det? Jag har försökt leka med hennes jävla bebis, men nej det är inte heller kul.
Och jag är bara jävligt irriterad i dag.
Nu väntar jag bara på att mamma och pappa kommer hem så jag kan ta en dusch och göra mig lite fräsch för jag ska träffa Sebbe och vi ska dra till vällingby och käka middag och sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Vi får se, mysa sig lite kanske (:



PUSS




Kommentarer
Postat av: GANDALF

GandalfOLLAD igen! :D

2010-07-02 @ 15:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0