Twilight movie night

Hallå nu är det Twilight nörden som skriver! :)
I går var jag och Fia på Twilight movie night, alltså vi var i vällingby och tittade på alla tre filmerna. Vilket var helt awesome!
Eclipse var jävligt bra, jag tappade andan flera gånger..
måste gå och se den igen*suprise*
Dock blev jag lite besviken eftersom jag har läst böckerna att de utelämnade vissa roliga saker, inga viktiga men det hade varit roligt om det var med i filmen.
Och btw jag är riktigt avundsjuk på att Bella får kyssa båda snyggingarna i filmen :(


4 av 5 toast!


Jag och Fia var även på Twilight event förra veckan där Taylor och Kristen alltså (Jakob och Bella) blev interljuvade och så. Det var skit roligt, bilder kommer sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0