Torsdag

Hmm, vet inte riktigt vad jag ska skriva. I tisdags så var jag hemma hos Paqi och hade jättetrevligt. I går var jag inne i stan med Paqi och kollade på löshår, är jättesugen på att skaffa löshår. Måste göra det! Nu ser jag bara fram emot måndagen då jag och Fia ska till Hovet och se Taylor och Kristen.
 Är superglad över att vi fick biljetter :)

Lite bilder från Paqis kalas! :)

Jag och Gabby (som jag hatar så mycket) *hö hö*


Jag Tess och Gabby


Linnea Grind jag och Gabby


Jag Grind och Gabby


Hmm, jag gillar tydligen att pussas :) hihi



På tisdag ska jag åka till mamma i dalarna, ska vara där tills på torsdag då Sebbe kommer och plockar upp mig eftersom vi ska fira midsommar på hans landställe i Vänjan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0