Lördag

Halloj!

Igår hade jag en supertrevlig dag/kväll, jag var nämligen på 2 studentmottagningar.
Först åkte jag hem till Krille gav honom present och fick ett glas två glas champange och vi satt och åt lite och hade jättemysigt med hans släkt. Sen åkte jag och Sebbe till hans syssling Lucas och hade det jättetrevligt där.
Sen åkte vi till Krille igen, vi satt och spela lite kort och senare åkte vi till biljardpalatset och spelade lite, vi gick även förbi donken sen åkte vi hem. Jag tror vi var hemma runt 03:30, och jag vaknade runt 13:00 sen var det bara att gå upp och vänta på att man ska gå till jobbet.
Det var inte så jobbigt att jobba ändå, det fanns dock inte så mycket att göra så det kändes ganska meningslöst att vara där. Speciellt när man hörde att älsklingen och grabbsen satt och drack öl och gick runt i stan och hade trevligt. Men men, det går väl fler tåg I guess..

Nu väntar jag bara på att älsklingen ska höra av sig.

Bilder från igår

Puss älskling


Biljardpalatset



Baby

Glada pojkar


Söta Erik med toffen



Rolig student


På väg till Lucas


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0