Ledig idag!

Hejhej kära dagboken!

I dag har det inte hänt så mycket alls, jag vaknade upp hos älsklingen och sen åkte jag ner till apoteket och hämtade lite drugs.
195 Kr för att inte dö vid mensvärk? STÖRT!
Jag har mest suttit ute även fast det inte har varit super great väder, suttit ute och läst. När jag väl börjar läsa kan inget stoppa mig, eller nästan inget. Nu har jag i alla fall läst ut den tredje boken (igen). Jag läser och drömmer mig bort, jag vill också vara med om allt de spännande som Bella får vara med om. Vampyr till pojkvän, låter ganska spännande. Bästa vännen är en varulv. Varför får inte jag uppleva det? Är galet svartsjuk, det roligaste är att det står i böckerna. "Beroende framkallande" och det stämmer verkligen. Man kan inte sluta läsa, och just därför har jag börjat läsa den fjärde boken "Så länge vi båda andas". Det är den bästa boken av de alla, enligt mig. 
Nu har boken "Bree Tanners andra liv" kommit också, men den har jag inte fått komma i närheten av än för den har mamma snott..*morr*

I morgon har jag kundpass och Paqi ska färga mitt hår, jag kan bara inte bestämma mig om jag ska fortsätta vara "rödhårig" eller om jag kanske ska bli brunett igen..? 

DAGS ATT LÄSA! 


PUSS
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0