Härlig dag i dag!

Hello!

Kom precis ut ur duschen, har legat och stekt hela dagen.
 Otroligt utmattande.. ha ha :)
Har legat och läst Eclipse eller som den heter på svenska " Ljudet av ditt hjärta " , jag kommer nog aldrig någonsin tröttna på de där böckerna.
De är underbara!
Det påminner mig om att mamma har beställt den sista boken ur serien som handlar om någon vampyr som heter Bree, ska bli spännande och se om den är lika bra. Men det har jag iofs svårt att tro.
Men men, livet leker och jag är extra glad för nu är det SOMMAR, och Fia har beställt biljetter till "Twilightkvällen" dagen innan preimären på Eclipse så vi ska sitta och titta på alla tre filmerna. Det ska bli hur kul som helst. Men mest längtar jag efter fjärde filmen fast jag har hört rykten om att den boken ska delas upp i två filmer???
 Vi får se, den som längtar på nått gott väntar aldrig för länge, eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0