VÅÅÅÅÅR

Tjena tjena bloggen bajskakan här.. HA HA!

Idag har jag varit på strålande humör förutom min magvärk, för nu känns det verkligen som vår. Solen är framme och lyser på oss och sprider lite värme, hur skönt som helst!
Kul att träffa alla efter lovet, jag gick dock hem efter 2 lektioner p.g.a magen, gick hem och sov några timmar sen gick jag och morsan ut med vovven i det härliga vädret!
I kväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, träna lite kanske men annars är det massa bra tv program ikväll. Top modell, hollywoodfruar <3

Längtar till i morgon när vi ska träna i jakan och sen egen hårvård, sjukt nice! =)

Nikki, mattes lilla bebis <3



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0